rockboci:

misterzevran bullied me into uploading this >:T

rockboci:

misterzevran bullied me into uploading this >:T

honor-strength-passion:

THROWBACK TUESDAYMy first playthrough of DAO was in 2012 and I fell in love with Zevran.  I also didn’t have a scanner and what is happening with his neck lolI think I might redo this sometime soon… hmmmmm
DA 39/100

honor-strength-passion:

THROWBACK TUESDAY
My first playthrough of DAO was in 2012 and I fell in love with Zevran.  I also didn’t have a scanner and what is happening with his neck lol

I think I might redo this sometime soon… hmmmmm

DA 39/100

aspidochelon:

heyitspj:

he rises

ok no imma reblog this again because: this dog looks like a necromancer. this dog looks like he raises dead from the ground and brews potions and chants and shit. this dogs a fucking necromancer

aspidochelon:

heyitspj:

he rises

ok no imma reblog this again because: this dog looks like a necromancer. this dog looks like he raises dead from the ground and brews potions and chants and shit. this dogs a fucking necromancer

(Source: ultrasphinxx)

(Source: g-iggle)

(Source: the1975love)

ghetti-spaghetto:

iguanamouth:

cheppo:

iguanamouth:

together at last

excuse me i have something important 2 add

image

image

hes here

dankey kang joins the gang

enrychan:

Justice will have his cuddles by any means necessary~

knight-enchanter:

DA:I Gameplay Features - Combat video now up!!

http://lightgetsout.tumblr.com/post/93231299998/adaarofficial-i-wish-the-fade-nightmares-would

adaarofficial:

I wish the fade nightmares would have been more specific

Like, Cousland being back at Highever and nobody died

Mahariel, back with their clan, and Tamlen is still there

Amell and Surana, still at the Circle, well on their way to becoming a proper enchanter, and Jowan isn’t…

thecutestofthecute:

crowley-for-king:

flatsound:

i wanna feel how dogs feel when you let them go in a big field 

image

image

image

image

image

image

image

image

image


Natalia: Natalia Vodianova in Christian Dior Fall 2006 haute couture; photographed by Michelangelo di Battista for Harper’s Bazaar UK, December 2010.

Natalia: Natalia Vodianova in Christian Dior Fall 2006 haute couture; photographed by Michelangelo di Battista for Harper’s Bazaar UK, December 2010.

(Source: willyegang)

ybee:

It was too damn gorgeous.

What did you name your dog/s in Dragon Age?

queen-halla:

garrusvakariansrectum:

lesbianlavellan:

howlingmahariel:

I’m just curious because I feel like our dogs don’t get enough attention.

I’va named mine Azazel, Barney, Leskling, Tulip, Couscous and Sweetheart~

I named my dog Harvey, Pickles, Gorim, Dane,…

My puppies are Baelfire, Spike, Milo, Merlin, Max.

trumpephile:

welcome-to-the-bark-side:

sweetstarfleet:

SHIT THEY’RE ON TO US



The gif makes the post 666% better

trumpephile:

welcome-to-the-bark-side:

sweetstarfleet:

SHIT THEY’RE ON TO US

The gif makes the post 666% better

(Source: heytaymillie)